Wednesday 25 October 2023

BUAT DUIT DENGAN WAHED INVEST - DAPAT UNTUNG DALAM MASA 1 BULAN

 Assalamualaikum/Salam Sejahtera



Harini nak bagi ilmu sikit pasal Wahed Invest.

Siapa pernah dengar pasal investment ni? mesti ragu2 kan. Sama la macam aku.

Aku download APP Wahed Invest ni dari bulan JULY 2023. Tapi tak pernah invest apa2 langsung sebab takut, even minimum deposit dia RM100 sahaja,

Tapi yela duit kan, kita bukan orang kaya, duit juta2,

Aku buat research dari bulan july tu sampai la bulan september tahun ni 2023.

Antara yang aku research ialah

1. Siapa founder dia

2. Islamic/shariah compliance ke tak 



3 .Review2 dari pengguna atau blogger lain

4. Scammer or legit

5. Apa kelebihan2 dia 

Setelah 2 bulan hari2 duk menGoogle segala macam fakta, akhirnya aku bukak account ni pada bulan September 2023.

Ni bukti aku create App ni pada 24 July 2023

Aku inject RM100 je, eee seram la nak masuk ribu2, lagipon duit pon nan hado, Hahaha

1ST DEPOSIT RM 100 pada 6/9/2023 , pastu biar je dia beranak sendiri

Pada awal2 nampak rugi weii, tapi aku malas amik port aku biar je, sampai la hari ni tarikh keramat gitew 25.10.2023. Aku dapat UNTUNG wei, hahah 

Awal2 bulan september 2023 kan aku inject RM100 nampak rugi wei, graf turun refer kat no 1, Amount duit aku jadi dalam RM99 mcm tu rasanya . Aku biarkan je tak withdraw

Pastu harini tiba2 rasa nak check, Graf NAIK yahuu, dapat UNTUNG $$ , duit beranak jadi RM107.69 , maksudnya aku dapat untung RM7.69 dalam masa 1 bulan je, 
Siapa nak bagi kan💗

Tapi untung nya ciput la hahha , dapat untung RM7.69 👀 , nampak sikit kan tapi aku excited sapa nak bagi kan, kalau masuk bank pon mana ada dapat untung nya pon.

Maka dengan rakusnya , aku withdraw duit tuu , LOL , aku withdraw lumpsum terus RM100 (duit deposit) + RM7.69 (untung) 

Kat bawah ni aku screenshot sistem, korang leh tengok graf dia, ada turun naik, 

NASIHAT aku , takpayah beriya hari2 tengok , nanti stress kalau graf jatuh, kalau graf naik MAKA cepat2 la WITHDRAW 😂

Korang kalau nak dapat kan RM10 Extra , download guna link aku ni hah,

Klik sini 👉  DAFTAR GUNA LINK NI UNTUK DAPAT RM10👈

Atau Masa nk sign up tu masuk kan kod aku , REFERAL CODE NURBIN3978  👈

Deposit kan RM100, adan automatically korang dapat RM10 , kalau guna link/code referal aku

Selamat Mencuba & masuk dalam bidang investment,

Semoga bermanfaat, 

No comments:

Post a Comment