Wednesday 16 October 2019

CARA KELUARKAN DUIT DARI ACCOUNT SHOPBACK

Hi assalamualaikum W.B.T.

Korang datang sini mesti sebab dah ada account shopback kan? Amacam best tak?  Sambil shopping pon boleh dapat duit, Ahhhmazinggg uii.

Kalau yang tak ada account ni lagi, untuk pengetahuan korang Shopback ni application yang akan bagi korang duit setiap kali korang shopping dekat website macam (Shopee,Lazada,Hermo dan lain2). Malas la nk cita panjang-panjang. Boleh baca kat sini dah explain from A to Z giteww.

Aku tahu rakyat Malaysia ni banyak sangat penyakit M, dah habis ringkas explain kat sini, baca je ok sistur2 /bro2 sekalian. Click link ni je , tak payah susah2 nak search>> Cara nak sign up Shopback (shopping sambil jana duit).

So, lets get started.

1. Macam biasa la login dulu guna username & password yang korang dah register. (sesiapa yang belum register click sini, (Sign Up for Free and Receive RM5) . Yes daftar je guna link yang aku bagi ni dapat FREE Rm5 gais.

2. Dah login, click dekat amount mcm gambar kat bawah ni, click dekat arrow tu.


3. Lepastu, dia akak pop up sub-menu, pilih Withdraw Money.




3. Korang refer Available Balance, aku punya RM268.50 . Jadi ni la amount yang korang boleh withdraw. By the way, untuk pengetahuan korang minimum duit untuk withraw RM10. 


4. Macam biasalah, aku kasi keluarkan semua amount. Hahaha. 😂.
Key in amount yang korang nak keluarkan dekat box (withdawal Amount tu). Then click Withdraw.
Aku withdraw RM268.50.



5. Akan keluar pop-up macam ni untuk korang isi OTP CODE. Code ni akan dihantar ke no telefon korang. Dah dapat key in dekat box tu. (kalau dalam masa 24 saat tak dapat OTP code, boleh request semula). Then click ler SUBMIT.
6. Finally, dia akan keluar macam ni. Yay duit akan dapat dalam 7-14 hari bekerja. Duit FREE sabar je la ya. Janji dapat. Dah dapat boleh shopping lagi, jangan lupa guna SHOPBACK sebelum shopping2 tu.

7. Update 22/10/2019. Hi korang duit i dah masuk bank . yuhuuu. Alhamdulillah . semoga ilmu ni bermanfaat untuk korang jugak. Bukti i attach kat bawah k. I transfer masuk account bank terus. 


8. Update 30.1.2020 fresh uiii.. Tengok la balance duit yang belom withdraw. And ada attach jugak amount yang dah withdraw... Yahuuuu duit free sambil shopping. Siapa cakap scam dia memanggg tettttttttttttt.  Ops.

Amount yang dah withdraw. Masyuk2. 
Amount dah withdraw RM506.53, balance lagi RM198.77 tunggu approval dari Shopback. Aku kayaaaa


Semoga bermanfaat buat rakyat MARHEAN sekalian yang kuat shopping. Hahah
Jadilah pengguna & pembeli yang bijak macam AKU. 😂


CARA BUAT DUIT ONLINE YANG LAIN AKU SELALU GUNA

3 comments:

  1. Salam, nak tanya, utk keluar kan duit dari shopback ni, kena beli something dulu ke? Kalau tak beli tak dapat keluar ke? Saya ada 2550 pending ni hurm. Takboleh ke withdraw terus ke bank acc without buy anything?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam, eh tak la, tak perlu beli apa2, awak tunggu je nnt dia approve, dia ada timeline dia, kadang kne tnggu ada yang 10 hr,20,30 and 90 hr pon ada contoh kalau amount besar2,

      saya ada pending rm780 juga ni, tengah tunggu dia approve je,.

      yang penting dah masukkan bank account no, sng nk withdraw nnt

      Delete
    2. Kak ada cara lain tak nak withdraw duit dari shopback selain dari bank?sebab saya budak sekolah menengah yang selalu shopping dekat shopee pakai COD

      Delete